El passat 18 de novembre va tenir lloc a l’Auditori Dr. Isaac Contel de la Policlínica Comarcal del Vendrell la VI Jornada de Pediatria que en aquesta ocasió va versar sobre la «Actualització en Pediatria d’Atenció Primària: Dermatologia».

La Jornada va comptar amb la presència de reconeguts experts en el tema com el Dr. Manel Enrubia, President de la Secció d’Atenció Primària de la Societat Catalana de Pediatria, el Dr. Ramon Grimalt, metge dermatòleg, professor titular i coordinador de dermatologia de la Universitat Internacional de Catalunya, membre del Grup Espanyol de Dermatologia Pediàtrica i la Dra. Eulàlia Baselga, metge dermatòloga pediàtrica, responsable de la Unitat de Dermatologia Pediàtrica de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, directora i creadora de la Unitat de Hemangiomes i lesions vasculars, del mateix hospital.

A la jornada es van tractar temes tan interessants com: la utilitat del dermatoscopi a la consulta primària, l’actitud del pediatre davant de nens amb malformacions vasculars i hemangiomes o el lactant amb «taques» a la pell.

Una sesión que va resultar tot un èxit per l’alt nombre d’assistents que es van congregar a l’Auditori Dr. Isaac Contel per participar a la jornada.

VI Jornada de Pediatría en el Auditorio Dr. Isaac Contel de la Policlínica Comarcal