Policlínica Comarcal del Vendrell celebra el seu 75è aniversari (1942-2017) e inaugura el nou pavelló de Cirurgia Major Ambulatòria en un emotiu acte que conclou amb un original espectacle a l’Auditori Pau Casals.

La persona clau per arribar a aquesta celebració dels 75 anys de Policlínica Comarcal, ha estat i és el Doctor Isaac Contel, qui amb la seva dedicació i abnegació juntament amb l’esforç i gran treball de la seva esposa, Carmen Bonet, i el suport incondicional de la família Contel-Bonet i la família Bosch, han aixecat aquesta entitat sanitària d’internament ,100% privada i de caràcter familiar, única en tota la província de Tarragona.

La Policlínica ha fet coincidir el seu 75é Aniversari amb la inauguració del nou pavelló que substitueix l’edifici originari que data del 1942, on s’ubiquen les Unitats Assistencials de Cirurgia Major Ambulatòria, de Reproducció Assistida (URA PCV-Embriogyn), de Medicina de l’Esport i d’Atenció a la Salut del Turista.

Aquest nou pavelló respon a la necessitat, una vegada més, d’oferir nous serveis assistencials a la població de la Comarca del Baix Penedès, com és la Unitat de Cirurgia Major Ambulatòria de nova creació. Es tracta d’un òptim model d’assistència quirúrgica multidisciplinària, que permet tractar pacients, correctament seleccionats, de forma efectiva, segura i eficient, sense necessitat de comptar amb un llit d’hospitalització convencional; tot utilitzant tècniques quirúrgiques mínimament agressives per el pacient, juntament amb tècniques anestesiològiques que ocasionen els menors efectes secundaris.

El nou pavelló ha estat beneit pel Mossèn Padrell amb la presencia de les autoritats: Sra. Cristina Carreras, Alcaldessa de Santa Oliva; Sra. Eva Sarramia, Presidenta del Consell Comarcal del Baix Penedès; Sr. Ferran Trillas, Regidor de Salut de l’Ajuntament del Vendrell; Sra. Maria Jesús Muñoz, Regidora de Salut de l’Ajuntament de Santa Oliva; Sr. Roger Pla, Gerent de la Regió Sanitària de Tarragona.

Acte seguit, ha tingut lloc en l’Auditori Pau Casals de Sant Salvador, l’acte de celebració del 75é Aniversari conduït amb mestria la cerimònia, on ha intervingut també Cristina Contel,Consellera Delegada de Policlínica, Presidenta de ASPE i Vicepresidenta de la UEHP, tot donant pas al parlament del Il·lustríssim Sr. Martí Carnicer, Alcalde de El Vendrell.

El punt i final a aquesta entranyable celebració, que ha estat un regal per a tots els sentits, ha estat quan l’orquestra ha interpretat el Cant dels Ocells i desprès d’un silenci que ha portat a tots a la realitat , ha arrancat un fort aplaudiment que resumia a la perfecció l’espectacle, la jornada inaugural i el transcurs dels 75 anys de la Policlínica Comarcal.

A l’acte de celebració i inauguració hi han assistit al voltant de 150 persones, entre autoritats de les diferents poblacions del Baix Penedès, agents del sector sanitari, entitats, associacions, proveïdors, professionals sanitaris i no sanitaris de la Policlínica Comarcal i amics que han volgut compartir tant senyalada data.

Responsable de comunicació y premsa / Claudia Contel