Història

Benvinguts a Policlínica Comarcal del Vendrell

Un centre sanitari privat i l’origen es remunta a 1941. Neix com a centre de pacients aguts, però amplia la seva cobertura assistencial als pacients crònics en l’any 1986, amb la seva incorporació al Programa “Vida als anys” de la Generalitat de Catalunya. Es converteix així en centre proveïdor del CatSalut i és nomenat Centre Sociosanitari de referència de la Comarca del Baix Penedès, amb un pavelló i 120 llits sociosanitaris, a més de les 24 llits de residència assistida, també concertades amb l’ICASS.
historia pcv
polimedic
L’any 2004, la Policlínica trasllada la seva Unitat de Consultes Externes, així com la Unitat de Rehabilitació i el Departament d’Administració, a l’edifici annex de nova construcció identificat com Polimèdic Central.
Al setembre de 2010 s’inaugura un nou pavelló annex a l’originari on es trasllada la Unitat d’aguts, Urgències, Diagnòstic per la Imatge, Laboratori, així com altres serveis assistencials. En el mateix any, es posa en funcionament l’ampliació de l’àrea quirúrgica, el Servei de Ressonància Magnètica Nuclear i noves especialitats mèdiques i proves diagnòstiques, així com la Clínica Dental PCV de nova creació.
A 2014, PCV trasllada les seves consultes de pediatria, oftalmologia, dermatologia, cirurgia estètica i revisions i certificats oficials (cotxe, armes, etc.) a Carretera de Valls número 15, Vendrell Centre.
L’any 2016 es procedeix a l’ampliació d’unitats assistencials com el CMA quirúrgic o d’atenció a Urgències, la Unitat de Reproducció Assistida, la Unitat de Medicina de l’Esport i Ergodinámica.