POLICLÍNICA COMARCAL DEL VENDRELL (PCV) és un centre sanitari privat i el seu origen es remunta a 1941. Neix com a centre de pacients aguts, però amplia la seva cobertura assistencial als pacients crònics en l’any 1985, amb la seva incorporació al Programa “Vida als anys “de la Generalitat de Catalunya, convertint-se en centre proveïdor del CatSalut i centre Sociosanitari de referència de la Comarca del Baix Penedès.
PCV es configura així, com un centre polivalent de salut, amb una capacitat multiprofessional i mutifuncional per donar cobertura a les necessitats tant hospitalàries com cròniques de la població de la comarca del Baix Penedès i el seu entorn.
Per a això PCV disposa per atendre els “pacients crònics” de més d’un centenar de llits sociosanitaris, a més de 24 llits de Residència Assistida i Unitat d’Hospital de Dia. Per atendre els pacients aguts, PCV disposa d’una quarantena de llits, totes elles exteriors, amb bany propi, equipament clínic i de gasos, TV, aire condicionat i Wifi.
La constant aposta de PCV per la recerca de l’excel·lència professional i la seva formació contínua, les inversions realitzades en equipaments sanitaris d’última generació i tecnologia, li ha valgut el reconeixement de la Certificació ISO 9001: 2008 que periòdicament renova.
En aquest sentit, l’ampliació de la cartera de serveis assistencials prestats per PCV ha estat constant al llarg del temps, a les que no em referiré en llaures a la brevetat, però us convido a descobrir-les a la nova pàgina web de PCV.

historia policlinica comarcal del vendrell

Consellera Delegada. Cristina Contel