L’atenció sanitària de la Policlínica està orientada als pacients, tenint en compte, en tot cas, a la família, de tal manera que es pugui oferir atenció individualitzada i personal per a cada pacient, i s’ha de basar en la millor evidència científica disponible, sota criteris de tractament multidisciplinari, eficiència i eficàcia, procurant una cobertura extensa i integrada.
El tractament al pacient ha de realitzar-se garantint, en tot cas, la preservació dels drets que com a persona i ciutadà l’assisteixen, la confidencialitat de dades i circumstàncies personals i de salut, i el màxim respecte a la seva autonomia en la presa de decisions.En aquest sentit, les expectatives, opinions i suggeriments de pacients i familiars, de la comunitat i de col·laboradors i professionals de la Policlínica són preses en compte i formen part del conjunt d’elements de valoració per a la presa de decisions.
Les avaluacions sistemàtiques dels resultats de la nostra activitat i la recerca d’oportunitats de millora, així com l’optimització dels recursos disponibles, la transparència i la confiança formen part del compromís del conjunt de l’Organització per millorar l’eficiència i efectivitat, així com per promoure l’excel·lència. La comparabilitat i “benchmarking” de resultats amb centres i unitats d’excel·lència, i de gestió de la qualitat, es configuren com a peces fonamentals per seguir el pas dels canvis que es donen en la gestió de la sanitat.
La formació continuada, suport i capacitació tècnica dels professionals s’erigeixen com a objectiu permanent per tal de desenvolupar les habilitats necessàries per a una atenció sociosanitària orientada a l’excel·lència.