Aquest dissabte 9 de novembre va tenir lloc a l’auditori Dr. Isaac Contel de la Policlínica Comarcal del Vendrell, la XI Jornada de Pediatria sota el títol « XI Actualització en Pediatria d’Atenció Primària: Cardiologia».
Al llarg de la jornada, es van tractar temes que estan a l’ordre del dia, com ara: el risc cardiovascular en relació amb els trastorns alimentaris i com actuar davant de sintomatologia vasovagal persistent de la mà del Dr. José Manuel Siurana. Per la seva banda, el Dr. Juan Manuel Carretero va versar la seva ponència en la posta al dia en cardiopaties congènites i arritmies.
La jornada va comptar amb la participació de professionals de tot el territori nacional de la sanitat pediàtrica que van preguntar i debatre amb els ponents. Una jornada de gran èxit que un any més va comptar amb la distinció i el reconeixement per part de l’Associació Espanyola de Pediatria (AEP).







